Palvelut
Työt
Tekijät
Meistä
Yhteystiedot
EN
EN
Työt
Kategoria
Konsultointi ja valmennus
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto
Strateginen suunnittelu
Tapahtumat
Vaikuttajat
Vastuullisuusviestintä
Viestintä ja mediasuhteet
Valion kiertävä reseptikirja keräsi tarinoita ja nosti tunteita
Vaalikampanja, josta erkkikin sai selvän
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!”
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Lentävä lähtö juoksukauteen Sauconyn huippukengillä
Saarioisten laatikoilla kasvanut – Vappu Pimiän avulla laatikot lähemmäs ihmisten arkea
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Kuinka tehdä Suomen tunnetuimmasta tuntemattomasta brändistä näkyvä?
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Mellakka sähköisti Verge Motorcyclesin kansainvälisen viestinnän
Uuden edessä – 150 artistin voimalla hyväntekeväisyyttä
Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?
Somerytinällä Tuskan kävijäennätykseen
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Sunrise Avenue – stadikat täyteen kansainvälisellä medianäkyvyydellä
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Battery on aina siellä missä tarvitaan energiaa
Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Sinebrychoffin festarikiertueella on stadion-luokan bändin mittakaava
Kaikkien aikojen myydyimmäksi suomalaiseksi elämäkerraksi yhdellä teolla
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi
Sinnikkäällä työllä Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi festivaaliksi
Vuoden varainhankintateolla kerättiin yli miljoona nuorten kriisiavulle
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun
Kasvilihakohu nosti Meeat Food Techin kertaheitolla tunnetuksi
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä
Kalevala Korun Ilmattaren häissä katse kiinnittyi uusiin vihkisormuksiin
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden