Kalevala Korun Ilmattaren häissä katse kiinnittyi uusiin vihkisormuksiin

CLIENT

YEAR

SCOPE

Kalevala

2022

Tapahtumat

Kansallismuseossa järjestetyt Ilmattaren häät nostivat ikonisen Kalavala Korun uudistetun vihkisormuskokoelman esille.

Kalevala Koru on ikoninen suomalaisbrändi, joka tunnetaan laajasti. Korubrändi uudisti vihkisormuskokoelmansa ja halusi kertoa siitä oikealle kohderyhmälle. Mellakka sai tehtäväkseen järjestää julkistustapahtuman. Ehdotimme paikaksi Suomen kansallismuseota, jonka sisäkatossa on Kalevala-freskomaalaus. Tila itsessään on yksinkertainen ja somistettavissa modernisti ja kuvauksellinen fresko toimi samalla tapahtuman yhtenä lavasteena.

Tapahtuma pidettiin modernin yksinkertaisena, mutta halusimme tuoda siihen hieman Kalevala-eeposta ja herättää sen henkiin. Siksi konseptoimme tapahtuman Ilmattaren hääjuhlaksi.

Tapahtuman ideana oli esitellä vihkisormuksia taianomaisessa, mutta samalla modernissa ilmapiirissä ja tarjota vieraille kokonaisvaltainen elämys. Koristelu ja tarjoilu toteutettiin visuaalisesti yhtenäisellä tavalla, joka täydensi Kalevala Korun -brändiä. Lisäksi nykytanssiryhmä sai roolin tarinan herättämisessä eloon tanssin kautta.

Vieraslista koottiin brändille relevanteista vaikuttajista, mediasta, julkisuuden henkilöistä ja ennen kaikkea hääalan sisäpiiriläisiä.

Highlight

  1. Tapahtuma onnistui luomaan toivottua kuhinaa kokoelman ympärillä ja yhdisti tärkeitä vaikuttajia – kuten muotisuunnittelijoita, stylistejä ja hääbloggaajia – brändiin ja sen edustajiin.
  2. Puolentoista tunnin tapahtuma synnytti yli 100 Instagram-tarinaa ja lähes jokainen osallistuja jakoi laadukasta sisältöä mallistosta.
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Sinnikkäällä työllä Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi festivaaliksi
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Konsultointi ja valmennus, Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Kasvilihakohu nosti Meeat Food Techin kertaheitolla tunnetuksi
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Vaikuttajat
Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Sunrise Avenue – stadikat täyteen kansainvälisellä medianäkyvyydellä