Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki

CLIENT

YEAR

SCOPE

Anni Ihamäki X Vichy

2021

Vaikuttajat, kuvausten konseptointi ja tuotanto, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto


Mellakka Managementin vaikuttaja Anni Ihamäki on toiminut kosmetiikkabrändi Vichyn brändilähettiläänä ja mainoskasvona vuodesta 2021. Alun perin puoleksi vuodeksi suunniteltua yhteistyötä jatkettiin loistavien tulosten ansiosta.

Anni Ihamäki teki yhteistyötä kosmetiikkabrändi Vichyn kanssa syksystä 2021 vuoden 2022 loppuun. Alun perin yhteistyön oli tarkoitus kestää puoli vuotta, mutta tulokset nähtyään asiakas halusi jatkaa yhteistyötä.

Vichyn tavoitteena oli lisätä brändin tunnettuutta ja sitouttaa ihmiset ostamaan heidän tuotteitaan. Brändilähettilääksi haluttiin luotettava koko kansan tyyppi, ja siihen tarkoitukseen Anni sopi erinomaisesti.

Annin ja Vichyn yhteistyö koostui monipuolisesta näkyvyydestä eri medioissa. Suurin osa Annin postauksista tavoitti noin 55 tuhatta silmäparia. Somesisällöissään Anni opasti seuraajiaan Vichyn tuotteiden käytössä ja toi esiin Vichyn apteekkikosmetiikan tehokkuutta. Yhteistyöjulkaisujen ohella Anni muun muassa haastatteli ihonhoidon asiantuntijoita Instagram-livelähetyksissä.

Annin voi myös nähdä Vichyn mainoskasvona esimerkiksi Yliopiston Apteekissa. Hän on myös kuratoinut Yliopiston Apteekin verkkokauppaan valikoiman omista Vichy-tuotesuosikeistaan.

Highlights

  1. Brändin monipuolinen näkyvyys eri medioissa lisääntyi
  2. Vaikuttajayhteistyön avulla kasvatettiin brändin tunnettuutta ja luotettavuutta
Konsultointi ja valmennus, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mellakka sähköisti Verge Motorcyclesin kansainvälisen viestinnän
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Tapahtumat, Vaikuttajat
Kalevala Korun Ilmattaren häissä katse kiinnittyi uusiin vihkisormuksiin
Konsultointi ja valmennus, Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Tapahtumat
Battery on aina siellä missä tarvitaan energiaa
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Kaikkien aikojen myydyimmäksi suomalaiseksi elämäkerraksi yhdellä teolla
Palvelut, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Vaalikampanja, josta erkkikin sai selvän
Palvelut, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Valion kiertävä reseptikirja keräsi tarinoita ja nosti tunteita