Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki

CLIENT

YEAR

SCOPE

Anni Ihamäki X Vichy

2021

Vaikuttajat, kuvausten konseptointi ja tuotanto, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto


Mellakka Managementin vaikuttaja Anni Ihamäki on toiminut kosmetiikkabrändi Vichyn brändilähettiläänä ja mainoskasvona vuodesta 2021. Alun perin puoleksi vuodeksi suunniteltua yhteistyötä jatkettiin loistavien tulosten ansiosta.

Anni Ihamäki teki yhteistyötä kosmetiikkabrändi Vichyn kanssa syksystä 2021 vuoden 2022 loppuun. Alun perin yhteistyön oli tarkoitus kestää puoli vuotta, mutta tulokset nähtyään asiakas halusi jatkaa yhteistyötä.

Vichyn tavoitteena oli lisätä brändin tunnettuutta ja sitouttaa ihmiset ostamaan heidän tuotteitaan. Brändilähettilääksi haluttiin luotettava koko kansan tyyppi, ja siihen tarkoitukseen Anni sopi erinomaisesti.

Annin ja Vichyn yhteistyö koostui monipuolisesta näkyvyydestä eri medioissa. Suurin osa Annin postauksista tavoitti noin 55 tuhatta silmäparia. Somesisällöissään Anni opasti seuraajiaan Vichyn tuotteiden käytössä ja toi esiin Vichyn apteekkikosmetiikan tehokkuutta. Yhteistyöjulkaisujen ohella Anni muun muassa haastatteli ihonhoidon asiantuntijoita Instagram-livelähetyksissä.

Annin voi myös nähdä Vichyn mainoskasvona esimerkiksi Yliopiston Apteekissa. Hän on myös kuratoinut Yliopiston Apteekin verkkokauppaan valikoiman omista Vichy-tuotesuosikeistaan.

Highlights

  1. Brändin monipuolinen näkyvyys eri medioissa lisääntyi
  2. Vaikuttajayhteistyön avulla kasvatettiin brändin tunnettuutta ja luotettavuutta
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Sinnikkäällä työllä Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi festivaaliksi
Palvelut, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Valion kiertävä reseptikirja keräsi tarinoita ja nosti tunteita
Tapahtumat, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Kasvilihakohu nosti Meeat Food Techin kertaheitolla tunnetuksi
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Tapahtumat
Battery on aina siellä missä tarvitaan energiaa
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä