Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki

CLIENT

YEAR

SCOPE

Anni Ihamäki X Vichy

2021

Vaikuttajat, kuvausten konseptointi ja tuotanto, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto


Mellakka Managementin vaikuttaja Anni Ihamäki on toiminut kosmetiikkabrändi Vichyn brändilähettiläänä ja mainoskasvona vuodesta 2021. Alun perin puoleksi vuodeksi suunniteltua yhteistyötä jatkettiin loistavien tulosten ansiosta.

Anni Ihamäki teki yhteistyötä kosmetiikkabrändi Vichyn kanssa syksystä 2021 vuoden 2022 loppuun. Alun perin yhteistyön oli tarkoitus kestää puoli vuotta, mutta tulokset nähtyään asiakas halusi jatkaa yhteistyötä.

Vichyn tavoitteena oli lisätä brändin tunnettuutta ja sitouttaa ihmiset ostamaan heidän tuotteitaan. Brändilähettilääksi haluttiin luotettava koko kansan tyyppi, ja siihen tarkoitukseen Anni sopi erinomaisesti.

Annin ja Vichyn yhteistyö koostui monipuolisesta näkyvyydestä eri medioissa. Suurin osa Annin postauksista tavoitti noin 55 tuhatta silmäparia. Somesisällöissään Anni opasti seuraajiaan Vichyn tuotteiden käytössä ja toi esiin Vichyn apteekkikosmetiikan tehokkuutta. Yhteistyöjulkaisujen ohella Anni muun muassa haastatteli ihonhoidon asiantuntijoita Instagram-livelähetyksissä.

Annin voi myös nähdä Vichyn mainoskasvona esimerkiksi Yliopiston Apteekissa. Hän on myös kuratoinut Yliopiston Apteekin verkkokauppaan valikoiman omista Vichy-tuotesuosikeistaan.

Highlights

  1. Brändin monipuolinen näkyvyys eri medioissa lisääntyi
  2. Vaikuttajayhteistyön avulla kasvatettiin brändin tunnettuutta ja luotettavuutta
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Konsultointi ja valmennus, Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Tapahtumat, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Tapahtumat, Vaikuttajat
Kalevala Korun Ilmattaren häissä katse kiinnittyi uusiin vihkisormuksiin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vuoden varainhankintateolla kerättiin yli miljoona nuorten kriisiavulle
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Tapahtumat
Battery on aina siellä missä tarvitaan energiaa
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden