Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala

CLIENT

YEAR

SCOPE

Storytel

2020-2023

Tapahtumat
Sisällöntuotanto
Sosiaalinen media
Graafinen tuotanto
Virtuaalitapahtumat
Vaikuttajat
Viestintä ja mediatyö
PR
B2C aktivoinnit

“Tarinat liikuttavat meitä tällä hetkellä ehkä enemmän kuin koskaan.” Siinä lähtökohta ideallemme nostaa esiin tarinoita ja äänikirjoja gaalan muodossa. Mellakka on vastannut vuosien 2020-2023 Storytel Awards -gaalan tuotannosta ja suunnittelusta. Yhteistyö jatkuu edelleen.

Storytel tuo tarinat arjen jokaiseen hetkeen ja avaa ihmisille mahdollisuuden uppoutua niihin missä ja milloin tahansa. Tarinat inspiroivat, kehittävät, rentouttavat ja muokkaavat sekä toimivat  parhaimmillaan katalyyttinä suurimpien muutosten edessä.

Mellakka on vastannut vuosien 2020-2023 Storytel Awards -gaalan tuotannosta ja suunnittelusta. Yhteistyö jatkuu edelleen.

Vuonna 2020 gaala muotoutui lyhyellä aikataululla pandemiatilanteesta johtuen virtuaalimuotoon ja vuonna 2021 virtuaalinen toteutus nostettiin uudelle tasolle. Vuonna 2022 gaala toteutettiin vihdoin livegaalana Valkoisessa salissa, 120 vieraalle.

Vuonna 2023 gaala järjestettiin Ravintola Töölöön juhlasalissa 170 vieraalle. Myös tapahtumapaikan edessä sijaitsevaa lippakioskia hyödynnettiin seuraaviin aktivointeihin:

Storytel satumetsän villikukkakioski – Tapahtuman teeman mukaiset Satumetsän kukkainstallaatiot purettiin edellisenä iltana ja niistä tehtiin seuraavana päivänä villikukkakimppuja. @storytel_fi julkaisi Instagram storyn, jossa kerrottiin että klo 15 alkaen voi hakea ilmaiseksi oman villikukkakimpun ilahduttamaan viikonloppua. Kaikki kukat oli jaettu muutamassa tunnissa.

Storytel Snägari – Vieraille tarjoilitiin hot dogeja palkintoseremonian jälkeen, juhlien loppuun asti, joten vieraiden ei tarvinnut lähteä kotiin nälkäisenä.

“Kukkien jako kiskasta oli varmasti vuoden hienoin ele ja kukat salissa olivat yhdet upeimmista mitä olen nähnyt.” Kuluttajapalaute

“Onpa todella magee idea. Normaalisti kukathan olis menny hävitykseen” Kuluttajapalaute.

Mellakka Events vastasi gaalakokonaisuuden konseptoinnista ja suunnittelussa, tuotannosta, käsikirjoituksesta, ilmeestä, graafisesta tuotannosta, tiedottamisesta ja mediatyöstä, somesuunnitelmasta, palkintoraatien kokoamisesta sekä videotuotannosta.

“Ehdottomasti parasta ikinä koskaan.”

-Tuuva Harjanne, Commercial Manager Storytel
Strateginen suunnittelu, Viestintä ja mediasuhteet
Uuden edessä –  150 artistin voimalla hyväntekeväisyyttä
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin
Konsultointi ja valmennus, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mellakka sähköisti Verge Motorcyclesin kansainvälisen viestinnän
Konsultointi ja valmennus, Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Tapahtumat, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä
Palvelut, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Vaalikampanja, josta erkkikin sai selvän
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?
Tapahtumat, Vaikuttajat
Kalevala Korun Ilmattaren häissä katse kiinnittyi uusiin vihkisormuksiin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?