Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle

CLIENT

YEAR

SCOPE

Sonos

2020–

Strateginen suunnittelu
Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat
Vaikuttajayhteistyöt

Mellakka on ollut äänielämysbrändi Sonosin Suomen PR-kumppani vuodesta 2020 lähtien. Mellakka vastaa Sonosin media- ja vaikuttajasuhteista Suomessa.

Mellakka ja äänielämysbrändi Sonos ovat työskennelleet yhdessä vuodesta 2020 lähtien. Mellakka on yhdessä Sonosin Pohjoismaisen tiimin kanssa tehnyt pitkäjänteistä työtä brändin tunnettuuden kasvattamiseksi Suomessa.

Mellakan päätehtävä on auttaa Sonosia kasvattamaan brändistä premium-tason äänentoiston ykkösnimi Suomessa ja saamaan tuotteille kattavaa näkyvyyttä.

Mellakka jalkauttaa Sonosin globaalia strategiaa paikallisesti toimiviksi PR-toimenpiteiksi, jotka sisältävät muun muassa Sonos-aiheiden pitchaamista suomalaismedioihin, tuotearvosteluiden ja testien koordinointia, vaikuttajaseedauksia ja kaupallisia yhteistöitä. Mellakka on lisäksi järjestänyt lanseeraustapahtumia Sonosille, joista olemme saaneet hyvää palautetta.

Mellakka on myös osa Sonosin sisältötiimiä ja vastaa erilaisten sisältöjen, kuten uutiskirjeiden, verkkosivutekstien ja markkinointimateriaalien lokalisoinnista.

Konsultointi ja valmennus, Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Sinnikkäällä työllä Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi festivaaliksi
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Saarioisten laatikoilla kasvanut – Vappu Pimiän avulla laatikot lähemmäs ihmisten arkea
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vuoden varainhankintateolla kerättiin yli miljoona nuorten kriisiavulle
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Tapahtumat, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot