Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle

CLIENT

YEAR

SCOPE

Sonos

2020–

Strateginen suunnittelu
Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat
Vaikuttajayhteistyöt

Mellakka on ollut äänielämysbrändi Sonosin Suomen PR-kumppani vuodesta 2020 lähtien. Mellakka vastaa Sonosin media- ja vaikuttajasuhteista Suomessa.

Mellakka ja äänielämysbrändi Sonos ovat työskennelleet yhdessä vuodesta 2020 lähtien. Mellakka on yhdessä Sonosin Pohjoismaisen tiimin kanssa tehnyt pitkäjänteistä työtä brändin tunnettuuden kasvattamiseksi Suomessa.

Mellakan päätehtävä on auttaa Sonosia kasvattamaan brändistä premium-tason äänentoiston ykkösnimi Suomessa ja saamaan tuotteille kattavaa näkyvyyttä.

Mellakka jalkauttaa Sonosin globaalia strategiaa paikallisesti toimiviksi PR-toimenpiteiksi, jotka sisältävät muun muassa Sonos-aiheiden pitchaamista suomalaismedioihin, tuotearvosteluiden ja testien koodinointia, vaikuttajaseedauksia ja kaupallisia yhteistöitä. Mellakka on lisäksi järjestänyt lanseeraustapahtumia Sonosille, joista olemme saaneet hyvää palautetta.

Mellakka on myös osa Sonosin sisältötiimiä ja vastaa erilaisten sisältöjen, kuten uutiskirjeiden, verkkosivutekstien ja markkinointimateriaalien lokalisoinnista.

Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Kaikkien aikojen myydyimmäksi suomalaiseksi elämäkerraksi yhdellä teolla
Tapahtumat, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä
Tapahtumat, Vaikuttajat
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?
Konsultointi ja valmennus, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Sähkömoottoripyörä Vergen kansainvälisen viestinnän sähköistys
Uncategorized
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?