Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle

CLIENT

YEAR

SCOPE

Sonos

2020–

Strateginen suunnittelu
Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat
Vaikuttajayhteistyöt

Mellakka on ollut äänielämysbrändi Sonosin Suomen PR-kumppani vuodesta 2020 lähtien. Mellakka vastaa Sonosin media- ja vaikuttajasuhteista Suomessa.

Mellakka ja äänielämysbrändi Sonos ovat työskennelleet yhdessä vuodesta 2020 lähtien. Mellakka on yhdessä Sonosin Pohjoismaisen tiimin kanssa tehnyt pitkäjänteistä työtä brändin tunnettuuden kasvattamiseksi Suomessa.

Mellakan päätehtävä on auttaa Sonosia kasvattamaan brändistä premium-tason äänentoiston ykkösnimi Suomessa ja saamaan tuotteille kattavaa näkyvyyttä.

Mellakka jalkauttaa Sonosin globaalia strategiaa paikallisesti toimiviksi PR-toimenpiteiksi, jotka sisältävät muun muassa Sonos-aiheiden pitchaamista suomalaismedioihin, tuotearvosteluiden ja testien koordinointia, vaikuttajaseedauksia ja kaupallisia yhteistöitä. Mellakka on lisäksi järjestänyt lanseeraustapahtumia Sonosille, joista olemme saaneet hyvää palautetta.

Mellakka on myös osa Sonosin sisältötiimiä ja vastaa erilaisten sisältöjen, kuten uutiskirjeiden, verkkosivutekstien ja markkinointimateriaalien lokalisoinnista.

Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Vaikuttajat
Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Tapahtumat
Battery on aina siellä missä tarvitaan energiaa
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Somerytinällä Tuskan kävijäennätykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Kasvilihakohu nosti Meeat Food Techin kertaheitolla tunnetuksi
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Sunrise Avenue – stadikat täyteen kansainvälisellä medianäkyvyydellä
Strateginen suunnittelu, Viestintä ja mediasuhteet
Uuden edessä –  150 artistin voimalla hyväntekeväisyyttä
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin