Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun

CLIENT

YEAR

SCOPE

Nelly

Tapahtumat
Vaikuttajat

Ruotsalainen muodin verkkokauppayritys Nelly.com halusi tulla näyttävästi Suomen markkinoille. Teimme sen vuokraamalla kokonaisen hotellin Helsingin keskustasta ja muuttamalla sen vuorokauden ajaksi Nelly-hotelliksi.

Koska Nelly.com oli Suomessa vielä melko tuntematon ruotsalainen verkkokauppa, meidän tehtävämme oli rakentaa tunnettuus nopeasti. Nelly.com on kohdistanut toimenpiteensä perinteisesti lifestyle-vaikuttajille, jotka ovat paitsi itse kiinnostuneita muodista, niin myös heidän seuraajansa ovat. Asiakas antoi teemaksi juhlasesongin, koska valikoimissa oli tuolloin paljon juhlavaatteita ja asusteita.

Korostaaksemme teemaa, vuokrasimme juuri remontoidun Radisson Seaside-hotellin vuorokaudeksi ja vaihdoimme sen nimikyltin katolla Nelly Hoteliksi. Järjestimme vieraille 24 tuntia kestävä Nelly-simulaattorin, jossa hotellin ravintola, aula, juhlatilat, huoneet ja sviitit oli somistettu Nelly-maailmaksi ja brändin mukaiseksi kokonaiselämykseksi. Kutsuimme juhliin paikalle yli 400 vierasta, Suomen tunnetuimpia vaikuttajia ja artisteja sekä pohjoismaisia vaikuttajia. Ohjelmassa oli tietenkin pukeutumista, mutta myös dinnereitä ja kunnon bileet, joissa esiintyi muun muassa Alma.

Lopputuloksena oli somekanavien totaalinen haltuunotto, glitteriä ja kultaa 24 tunnin ajan. 

Tästä startannut yhteistyö Nelly.comin kanssa jatkui useita vuosia ja teimme vuosittain pienempiä ja suurempia PR-lähtöjä Suomessa ja maailmalla.

Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Vaikuttajat
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Vaikuttajat
Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki
Konsultointi ja valmennus, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mellakka sähköisti Verge Motorcyclesin kansainvälisen viestinnän
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Somerytinällä Tuskan kävijäennätykseen
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Tapahtumat
Sinebrychoffin festarikiertueella on stadion-luokan bändin mittakaava
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi