Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun

CLIENT

YEAR

SCOPE

Nelly

Tapahtumat
Vaikuttajat

Ruotsalainen muodin verkkokauppayritys Nelly.com halusi tulla näyttävästi Suomen markkinoille. Teimme sen vuokraamalla kokonaisen hotellin Helsingin keskustasta ja muuttamalla sen vuorokauden ajaksi Nelly-hotelliksi.

Koska Nelly.com oli Suomessa vielä melko tuntematon ruotsalainen verkkokauppa, meidän tehtävämme oli rakentaa tunnettuus nopeasti. Nelly.com on kohdistanut toimenpiteensä perinteisesti lifestyle-vaikuttajille, jotka ovat paitsi itse kiinnostuneita muodista, niin myös heidän seuraajansa ovat. Asiakas antoi teemaksi juhlasesongin, koska valikoimissa oli tuolloin paljon juhlavaatteita ja asusteita.

Korostaaksemme teemaa, vuokrasimme juuri remontoidun Radisson Seaside-hotellin vuorokaudeksi ja vaihdoimme sen nimikyltin katolla Nelly Hoteliksi. Järjestimme vieraille 24 tuntia kestävä Nelly-simulaattorin, jossa hotellin ravintola, aula, juhlatilat, huoneet ja sviitit oli somistettu Nelly-maailmaksi ja brändin mukaiseksi kokonaiselämykseksi. Kutsuimme juhliin paikalle yli 400 vierasta, Suomen tunnetuimpia vaikuttajia ja artisteja sekä pohjoismaisia vaikuttajia. Ohjelmassa oli tietenkin pukeutumista, mutta myös dinnereitä ja kunnon bileet, joissa esiintyi muun muassa Alma.

Lopputuloksena oli somekanavien totaalinen haltuunotto, glitteriä ja kultaa 24 tunnin ajan. 

Tästä startannut yhteistyö Nelly.comin kanssa jatkui useita vuosia ja teimme vuosittain pienempiä ja suurempia PR-lähtöjä Suomessa ja maailmalla.

Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Somerytinällä Tuskan kävijäennätykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Saarioisten laatikoilla kasvanut – Vappu Pimiän avulla laatikot lähemmäs ihmisten arkea
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Kuinka tehdä Suomen tunnetuimmasta tuntemattomasta brändistä näkyvä? 
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Kaikkien aikojen myydyimmäksi suomalaiseksi elämäkerraksi yhdellä teolla
Tapahtumat, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Palvelut, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Valion kiertävä reseptikirja keräsi tarinoita ja nosti tunteita
Palvelut, Tapahtumat, Vaikuttajat
Lentävä lähtö juoksukauteen Sauconyn huippukengillä