Sähkömoottoripyörä Vergen kansainvälisen viestinnän sähköistys

CLIENT

YEAR

SCOPE

Verge Motorcycles

2022–2023

Strateginen suunnittelu
Kriisiviestintä
Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat


Moottoripyöräilyn sähköisin uutuus Verge Motorcycles sähköistyi kun Mellakka aloitti kansainvälisen mediaviestinnän

Mellakka ja sähkömoottoripyörävalmistaja Verge Motorcycles ovat tehneet yhteistyötä marraskuusta 2022 lähtien.

Mellakka on auttanut Vergen tiimiä viestinnän ja PR-tekemisen suunnittelussa kaikilla Vergen kohdemarkkinoilla. Lisäksi Mellakka on tehnyt Vergelle kriisiviestintäsuunnitelman, joka ennakoi ja ohjaa viestinnän tekemistä kriisitilanteissa.

Mellakka on toteuttanut kansainvälisesti viestintätoimenpiteitä Vergen julkistuksille erinomaisin tuloksin. Työ on sisältänyt tiedotusta, mediapitchausta, testiajojen koordinointia ja pressitilaisuuksia.

Kuva: Verge Motorcycles
Kuva: Verge Motorcycles

Highlights

  1. Verge kertoi marraskuussa 2022 aloittavansa kauan odotetun sähkömoottoripyöränsä sarjatuotannon. Mellakan räätälöimien viestinnän toimenpiteiden myötä uutisnostoja kertyi yhteensä 213, joiden arvioitu tavoittavuus oli yhteensä 8,1 miljoonaa.
  2. Uutuusmallin julkistus CES-messujen yhteydessä poiki Vergelle satoja mediaosumia ympäri maailmaa ja potentiaalinen arvioitu tavoittavuus oli 9,5 miljoonaa.
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Tapahtumat
Sinebrychoffin festarikiertueella on stadion-luokan bändin mittakaava
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vuoden varainhankintateolla kerättiin yli miljoona nuorten kriisiavulle
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Tapahtumat, Vaikuttajat
Kalevala Korun Ilmattaren häissä katse kiinnittyi uusiin vihkisormuksiin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Kuinka tehdä Suomen tunnetuimmasta tuntemattomasta brändistä näkyvä? 
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauha -kampanjan viesti esiin vaikuttavalla tempauksella