Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?

CLIENT

YEAR

SCOPE

Unity

2022–

Strateginen suunnittelu
Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat
Vaikuttajayhteistyöt
Sosiaalinen media


Mellakan suunnittelema Unity Talks nosti esiin uuden ajan majoitus- ja työskentelykeskuksen.

Uuden ajan majoitus- ja työskentelykeskus Unity avasi vuoden 2022 aikana ensimmäiset Suomen kohteensa Helsinkiin ja Tampereelle. Mellakka vastasi kummankin kohteen avajaisten kutsuprosessista, sisällöstä ja tuotannosta onnistuneesti.

Mellakka on tehnyt yhteistyön aikana Unitylle viestintää ja monenlaisia vaikuttajayhteistöitä sekä sosiaalisen median sisältösuunnittelua ja konsultointia.

Lisäksi Mellakka suunnitteli Unitylle B2B-yleisölle suunnitellun Unity Talks -tapahtumasarjan, jonka tarkoituksena oli järjestää kiinnostavia keskustelutilaisuuksia eri alojen ammattilaisille. Tapahtumien sisällöt käsittelivät muun muassa yrittäjyyttä, designia, osaajien houkuttelua ja pelialaa.

Highlights

  1. Sekä Helsingin että Tampereen avajaistapahtumat olivat onnistuneet. Mellakka vastasi tapahtumien asiasisällöstä, josta saimme paljon positiivista palautetta.
  2. Mellakan konseptoima Unity Talks -tapahtumasarja sai paljon kiitoksia osallistujilta. Onnistuimme houkuttelemaan Unityyn useita eri alojen osaajia, jotka saivat kiinnostavan asiasisällön lisäksi halutessaan tutustua Unityn tiloihin.
  3. Mellakan tiimi on onnistunut Unityn vaikuttajayhteistöiden suunnittelussa hyödyntämään ajankohtaisia aiheita ja tavoittamaan Unitylle tärkeää b2b-kohderyhmää kustannustehokkaasti.
Strateginen suunnittelu, Viestintä ja mediasuhteet
Uuden edessä –  150 artistin voimalla hyväntekeväisyyttä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Tapahtumat, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Kasvilihakohu nosti Meeat Food Techin kertaheitolla tunnetuksi
Tapahtumat
Battery on aina siellä missä tarvitaan energiaa
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Kuinka tehdä Suomen tunnetuimmasta tuntemattomasta brändistä näkyvä? 
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Vaikuttajat
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Konsultointi ja valmennus, Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Tapahtumat, Vaikuttajat
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Tapahtumat
Sinebrychoffin festarikiertueella on stadion-luokan bändin mittakaava