Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?

CLIENT

YEAR

SCOPE

Storytel

2022

Tapahtumat
Vaikuttajat
Viestintä ja mediasuhteet

Storytel julkaisi George Orwellin Vuonna 1984 klassikkoteoksesta uusitun version äänikirjan muodossa. Mellakka Events suunnitteli ja toteutti teemasta pakohuonepelin, josta saivat selviytyä niin vaikuttajat kuin Storytelin asiakkaatkin.

Tämän kunniaksi Storytel halusi tarjota kuluttajille, vaikuttajille ja medialle mahdollisuuden päästä pelaamaan kirjan aiheeseen eli sananvapauden rajoittamiseen suunniteltua pakohuonepeliä Suvilahteen.

Mellakka Events vastasi pakohuonepelin ideoinnista ja konseptoinnista, tapahtuman suunnittelusta, tuotannosta, vaikuttajien kutsuprosessista, mediatyöstä ja graafisesta tuotannosta. Peli oli kaikille ilmainen ja saavutti suuren suosion. Pakohuonepeli toteutettiin yhdessä mm. Linnanmäen IikWeekistä vastaavan aMazed Gamesin kanssa. Teoksen yhteistyökumppanina toimi Toimittajat ilman rajoja ry.

Kuluttajaslotit varattiin todella nopeasti loppuun. MTV:n ohjelma Viiden jälkeen teki insertin kirjasta ja lanseerauksesta, he osallistuivat itse peliin ja haastattelivat toimittajat ilman rajoja edustajia.

“Todella vaikuttava kokemus, kiinnostaa kyllä kuunnella tämä kirjakin.” – kuluttajapalaute

“Oli mieltä avartava peli ja supermielenkiintoinen sekä tärkeä aihio! Hyvin haastoi myös omaa mieltä ja aivoja, tykkäsin tosi paljon.“ – kuluttajapalaute

Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Sunrise Avenue – stadikat täyteen kansainvälisellä medianäkyvyydellä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Vaikuttajat
Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Kuinka tehdä Suomen tunnetuimmasta tuntemattomasta brändistä näkyvä? 
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä
Konsultointi ja valmennus, Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Kasvilihakohu nosti Meeat Food Techin kertaheitolla tunnetuksi
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?