Sinebrychoffin festarikiertueella on stadion-luokan bändin mittakaava

CLIENT

YEAR

SCOPE

Sinebrychoff

2022

Tapahtumat

Kahdeksan festivaalia, 23 brändiaktivointia. Mellakka Eventsille jokainen kesä tarkoittaa kiertuetta, jossa vetoja on yhtä paljon kuin stadion-luokan bändillä.

Mellakan tapahtumayksikkö Mellakka Events vastaa Sinebrychoffin kaikista kumppanitoteutuksista yhdessä festivaaliorganisaatioiden kanssa. Suomeksi sanottua tämä tarkoittaa sitä, että festivaaleja on monia, aivan kuten myös brändejä joita niillä tulisi nostaa esiin. Mittaluokasta jotain kertoo se, että kesällä 2022 Mellakka Events teki 23 brändiaktivointia ja rakensi näkyvyyttä kahdeksalla eri festivaalilla. Mukana oli Suomen suurimpia festivaaleja Ruisrockista Tuskaan ja Sidewaysista Pori Jazzeille.

Kesällä 2023 Sinebrychoffin ja Mellakka Eventsin tapahtumakiertue starttasi jälleen – isompana kuin koskaan. Teimme 33 brändiaktivointia peräti 13 eri festivaalilla.

Yhteistyömme Sinebrychoffin kanssa jatkuu edelleen uusien aktivointien parissa.

Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Tapahtumat
Battery on aina siellä missä tarvitaan energiaa
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Kuinka tehdä Suomen tunnetuimmasta tuntemattomasta brändistä näkyvä? 
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vuoden varainhankintateolla kerättiin yli miljoona nuorten kriisiavulle
Konsultointi ja valmennus, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mellakka sähköisti Verge Motorcyclesin kansainvälisen viestinnän
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?
Palvelut, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Valion kiertävä reseptikirja keräsi tarinoita ja nosti tunteita
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Sunrise Avenue – stadikat täyteen kansainvälisellä medianäkyvyydellä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Sinnikkäällä työllä Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi festivaaliksi
Strateginen suunnittelu, Viestintä ja mediasuhteet
Uuden edessä –  150 artistin voimalla hyväntekeväisyyttä