Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä

CLIENT

YEAR

SCOPE

Business Finland

2021

Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat
Sisällöntuotanto

Mellakka on auttanut Business Finlandia erityyppisissä b2b-viestintätarpeissa aina kansainvälisestä mediamatkasta sisällöntuotantoon.

Business Finlandin tavoitteena on kasvattaa suomalaisen osaamisen ja innovaatioiden näkyvyyttä kansainvälisesti. Business Finland järjesti kansainväliselle medialle suunnatun mediamatkan startup- ja teknologiatapahtuma Slushin yhteydessä loppuvuonna 2021. Mellakka auttoi mediamatkan sisältöjen ja toteutuksen suunnittelussa. Mellakka vastasi puhujien ja yritysvierailujen varauksista, ryhmän isännöinnistä ja muista mediamatkan ohjelmaan liittyvistä järjestelyistä.

Tämän lisäksi Mellakka on tuottanut Business Finlandille sisältöjä esimerkiksi osaajien houkutteluun, kilpailukykyyn ja talouskasvuun liittyen.

Highlights

  1. Slush-mediamatka poiki hienoa näkyvyyttä Iso-Britannian ja Ranskan medioissa. Juttuja julkaistiin esimerkiksi TechRadarissa, MSN:ssa ja Le Figarossa.
  2. Myös matkalle osallistuneet toimittajat antoivat positiivista palautetta tapahtuman asiasisällöstä.
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?
Konsultointi ja valmennus, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mellakka sähköisti Verge Motorcyclesin kansainvälisen viestinnän
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Vaikuttajat
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Sinnikkäällä työllä Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi festivaaliksi
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Palvelut, Tapahtumat, Vaikuttajat
Lentävä lähtö juoksukauteen Sauconyn huippukengillä
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Sunrise Avenue – stadikat täyteen kansainvälisellä medianäkyvyydellä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vuoden varainhankintateolla kerättiin yli miljoona nuorten kriisiavulle
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Kuinka tehdä Suomen tunnetuimmasta tuntemattomasta brändistä näkyvä? 
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Kaikkien aikojen myydyimmäksi suomalaiseksi elämäkerraksi yhdellä teolla