Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä

CLIENT

YEAR

SCOPE

Business Finland

2021

Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat
Sisällöntuotanto

Mellakka on auttanut Business Finlandia erityyppisissä b2b-viestintätarpeissa aina kansainvälisestä mediamatkasta sisällöntuotantoon.

Business Finlandin tavoitteena on kasvattaa suomalaisen osaamisen ja innovaatioiden näkyvyyttä kansainvälisesti. Business Finland järjesti kansainväliselle medialle suunnatun mediamatkan startup- ja teknologiatapahtuma Slushin yhteydessä loppuvuonna 2021. Mellakka auttoi mediamatkan sisältöjen ja toteutuksen suunnittelussa. Mellakka vastasi puhujien ja yritysvierailujen varauksista, ryhmän isännöinnistä ja muista mediamatkan ohjelmaan liittyvistä järjestelyistä.

Tämän lisäksi Mellakka on tuottanut Business Finlandille sisältöjä esimerkiksi osaajien houkutteluun, kilpailukykyyn ja talouskasvuun liittyen.

Highlights

  1. Slush-mediamatka poiki hienoa näkyvyyttä Iso-Britannian ja Ranskan medioissa. Juttuja julkaistiin esimerkiksi TechRadarissa, MSN:ssa ja Le Figarossa.
  2. Myös matkalle osallistuneet toimittajat antoivat positiivista palautetta tapahtuman asiasisällöstä.
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Palvelut, Tapahtumat, Vaikuttajat
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vuoden varainhankintateolla kerättiin yli miljoona nuorten kriisiavulle
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Strateginen suunnittelu, Viestintä ja mediasuhteet
Uuden edessä –  150 artistin voimalla hyväntekeväisyyttä
Tapahtumat, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Kasvilihakohu nosti Meeat Food Techin kertaheitolla tunnetuksi
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Somerytinällä Tuskan kävijäennätykseen
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin