Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun

CLIENT

YEAR

SCOPE

Nelly

Tapahtumat
Vaikuttajat

Ruotsalainen muodin verkkokauppayritys Nelly.com halusi tulla näyttävästi Suomen markkinoille. Teimme sen vuokraamalla kokonaisen hotellin Helsingin keskustasta ja muuttamalla sen vuorokauden ajaksi Nelly-hotelliksi.

Koska Nelly.com oli Suomessa vielä melko tuntematon ruotsalainen verkkokauppa, meidän tehtävämme oli rakentaa tunnettuus nopeasti. Nelly.com on kohdistanut toimenpiteensä perinteisesti lifestyle-vaikuttajille, jotka ovat paitsi itse kiinnostuneita muodista, niin myös heidän seuraajansa ovat. Asiakas antoi teemaksi juhlasesongin, koska valikoimissa oli tuolloin paljon juhlavaatteita ja asusteita.

Korostaaksemme teemaa, vuokrasimme juuri remontoidun Radisson Seaside-hotellin vuorokaudeksi ja vaihdoimme sen nimikyltin katolla Nelly Hoteliksi. Järjestimme vieraille 24 tuntia kestävä Nelly-simulaattorin, jossa hotellin ravintola, aula, juhlatilat, huoneet ja sviitit oli somistettu Nelly-maailmaksi ja brändin mukaiseksi kokonaiselämykseksi. Kutsuimme juhliin paikalle yli 400 vierasta, Suomen tunnetuimpia vaikuttajia ja artisteja sekä pohjoismaisia vaikuttajia. Ohjelmassa oli tietenkin pukeutumista, mutta myös dinnereitä ja kunnon bileet, joissa esiintyi muun muassa Alma.

Lopputuloksena oli somekanavien totaalinen haltuunotto, glitteriä ja kultaa 24 tunnin ajan. 

Tästä startannut yhteistyö Nelly.comin kanssa jatkui useita vuosia ja teimme vuosittain pienempiä ja suurempia PR-lähtöjä Suomessa ja maailmalla.

Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vuoden varainhankintateolla kerättiin yli miljoona nuorten kriisiavulle
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Helsinki Biennaali sai medianäkyvyyttä virtuaalisesti Suomessa ja maailmalla
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Vaikuttajat
Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Tapahtumat
Sinebrychoffin festarikiertueella on stadion-luokan bändin mittakaava
Strateginen suunnittelu, Viestintä ja mediasuhteet
Uuden edessä –  150 artistin voimalla hyväntekeväisyyttä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Saarioisten laatikoilla kasvanut – Vappu Pimiän avulla laatikot lähemmäs ihmisten arkea
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä