Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun

CLIENT

YEAR

SCOPE

Nelly

Tapahtumat
Vaikuttajat

Ruotsalainen muodin verkkokauppayritys Nelly.com halusi tulla näyttävästi Suomen markkinoille. Teimme sen vuokraamalla kokonaisen hotellin Helsingin keskustasta ja muuttamalla sen vuorokauden ajaksi Nelly-hotelliksi.

Koska Nelly.com oli Suomessa vielä melko tuntematon ruotsalainen verkkokauppa, meidän tehtävämme oli rakentaa tunnettuus nopeasti. Nelly.com on kohdistanut toimenpiteensä perinteisesti lifestyle-vaikuttajille, jotka ovat paitsi itse kiinnostuneita muodista, niin myös heidän seuraajansa ovat. Asiakas antoi teemaksi juhlasesongin, koska valikoimissa oli tuolloin paljon juhlavaatteita ja asusteita.

Korostaaksemme teemaa, vuokrasimme juuri remontoidun Radisson Seaside-hotellin vuorokaudeksi ja vaihdoimme sen nimikyltin katolla Nelly Hoteliksi. Järjestimme vieraille 24 tuntia kestävä Nelly-simulaattorin, jossa hotellin ravintola, aula, juhlatilat, huoneet ja sviitit oli somistettu Nelly-maailmaksi ja brändin mukaiseksi kokonaiselämykseksi. Kutsuimme juhliin paikalle yli 400 vierasta, Suomen tunnetuimpia vaikuttajia ja artisteja sekä pohjoismaisia vaikuttajia. Ohjelmassa oli tietenkin pukeutumista, mutta myös dinnereitä ja kunnon bileet, joissa esiintyi muun muassa Alma.

Lopputuloksena oli somekanavien totaalinen haltuunotto, glitteriä ja kultaa 24 tunnin ajan. 

Tästä startannut yhteistyö Nelly.comin kanssa jatkui useita vuosia ja teimme vuosittain pienempiä ja suurempia PR-lähtöjä Suomessa ja maailmalla.

Konsultointi ja valmennus, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mellakka sähköisti Verge Motorcyclesin kansainvälisen viestinnän
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Sunrise Avenue – stadikat täyteen kansainvälisellä medianäkyvyydellä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Somerytinällä Tuskan kävijäennätykseen
Konsultointi ja valmennus, Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Tapahtumat
Sinebrychoffin festarikiertueella on stadion-luokan bändin mittakaava
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Saarioisten laatikoilla kasvanut – Vappu Pimiän avulla laatikot lähemmäs ihmisten arkea
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Vaikuttajat
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi