Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä

CLIENT

YEAR

SCOPE

Business Finland

2021

Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat
Sisällöntuotanto

Mellakka on auttanut Business Finlandia erityyppisissä b2b-viestintätarpeissa aina kansainvälisestä mediamatkasta sisällöntuotantoon.

Business Finlandin tavoitteena on kasvattaa suomalaisen osaamisen ja innovaatioiden näkyvyyttä kansainvälisesti. Business Finland järjesti kansainväliselle medialle suunnatun mediamatkan startup- ja teknologiatapahtuma Slushin yhteydessä loppuvuonna 2021. Mellakka auttoi mediamatkan sisältöjen ja toteutuksen suunnittelussa. Mellakka vastasi puhujien ja yritysvierailujen varauksista, ryhmän isännöinnistä ja muista mediamatkan ohjelmaan liittyvistä järjestelyistä.

Tämän lisäksi Mellakka on tuottanut Business Finlandille sisältöjä esimerkiksi osaajien houkutteluun, kilpailukykyyn ja talouskasvuun liittyen.

Highlights

  1. Slush-mediamatka poiki hienoa näkyvyyttä Iso-Britannian ja Ranskan medioissa. Juttuja julkaistiin esimerkiksi TechRadarissa, MSN:ssa ja Le Figarossa.
  2. Myös matkalle osallistuneet toimittajat antoivat positiivista palautetta tapahtuman asiasisällöstä.
Tapahtumat
Sinebrychoffin festarikiertueella on stadion-luokan bändin mittakaava
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Konsultointi ja valmennus, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mellakka sähköisti Verge Motorcyclesin kansainvälisen viestinnän
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Tapahtumat, Vaikuttajat
Kalevala Korun Ilmattaren häissä katse kiinnittyi uusiin vihkisormuksiin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Makialle sataprosenttisen vastuullinen vaatemallisto, totta vai tarua?
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Saarioisten laatikoilla kasvanut – Vappu Pimiän avulla laatikot lähemmäs ihmisten arkea
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin