Saarioisten laatikoilla kasvanut – Vappu Pimiän avulla laatikot lähemmäs ihmisten arkea

CLIENT

YEAR

SCOPE

Saarioinen

2023

Strateginen suunnittelu
Vaikuttajayhteistyöt
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto


Juontaja ja mediapersoona Vappu Pimiä tunnetaan meillä ”verkkokaupan kaatajana”. Vapun tuote-esittelyillä on tapana aiheuttaa verkkokaupparyntäyksiä ja tuotteiden äkillistä katoamista hyllystä. Mutta Saarioisten kanssa tehdyssä yhteistyössä Vappu täytti hyllyjä, hän nimittäin loi täysin uuden tuotteen.

Saarioinen HS

Vuonna 2022 Mellakka Management suunnitteli ja toteutti elintarvikebrändi Saarioisille Laatikolla kasvanut -kampanjan. Kampanja toi esiin Saarioisten laatikoiden läsnäoloa ihmisten arjessa ja korosti yhdessä syömisen merkitystä.

Mellakka Managementin talentti, ruokavaikuttaja ja juontaja Vappu Pimiä toimi Saarioisten mainoskasvona radiossa, sanomalehtimainonnassa sekä omalla kanavallaan toteuttamissaan ruoanlaittoon keskittyvissä Instagram-livelähetyksissä.

Vappu oli kampanjan avainhenkilö, joka toi mukanaan huikean näkyvyyden ja yleisömassan. Pelkästään somessa Vapun Saarioisten kampanjaan liittyvät päivitykset keräsivät yhteensä huimat 166 578 näyttökertaa!

Elokuussa 2022 lanseerattiin Vapun Saarioisille kehittämä uusi jauheliha-ohravuoka. Positiivisen vastaanoton saaneen uutuusruoan taustalla oli Vapun halu luoda laatikko, joka maistuisi sekä lapsiperheille että yksin asuville, ja joka olisi samalla maukas ja ravinteikas.

Reseptin kehittäjänä Vappu jatkoi luontevasti Saarioisten tarinaa äitien tekemistä ruoista. Toukokuussa Pimiän äitienpäiväkampanja oli Kärkimedian kuukauden mainos sekä printissä että digimainonnassa.

Vappu Pimiä Saarioinen Mellakka Helsinki

Highlights

  1. Laatikolla kasvanut -kampanjan avulla vahvistimme kuluttajien tunnesidettä Saarioisten brändiin.
  2. Saarioisten valikoimiin kehitettiin kokonaan uusi tuote osana kampanjaa.
  3. Vapun somepäivitykset keräsivät yhteensä yli 166 500 näyttökertaa.
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Sinnikkäällä työllä Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi festivaaliksi
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Business Finland – osaamiselle ja innovaatioille kansainvälistä medianäkyvyyttä
Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun
Palvelut, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Valion kiertävä reseptikirja keräsi tarinoita ja nosti tunteita
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Vaikuttajat
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Podcast-tuotannon ja vaikuttajamarkkinoinnin yhdistelmä räjäytti Myyrmanni-dokumentin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä