Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?

CLIENT

YEAR

SCOPE

Storytel

2022

Tapahtumat
Vaikuttajat
Viestintä ja mediasuhteet

Storytel julkaisi George Orwellin Vuonna 1984 klassikkoteoksesta uusitun version äänikirjan muodossa. Mellakka Events suunnitteli ja toteutti teemasta pakohuonepelin, josta saivat selviytyä niin vaikuttajat kuin Storytelin asiakkaatkin.

Tämän kunniaksi Storytel halusi tarjota kuluttajille, vaikuttajille ja medialle mahdollisuuden päästä pelaamaan kirjan aiheeseen eli sananvapauden rajoittamiseen suunniteltua pakohuonepeliä Suvilahteen.

Mellakka Events vastasi pakohuonepelin ideoinnista ja konseptoinnista, tapahtuman suunnittelusta, tuotannosta, vaikuttajien kutsuprosessista, mediatyöstä ja graafisesta tuotannosta. Peli oli kaikille ilmainen ja saavutti suuren suosion. Pakohuonepeli toteutettiin yhdessä mm. Linnanmäen IikWeekistä vastaavan aMazed Gamesin kanssa. Teoksen yhteistyökumppanina toimi Toimittajat ilman rajoja ry.

Kuluttajaslotit varattiin todella nopeasti loppuun. MTV:n ohjelma Viiden jälkeen teki insertin kirjasta ja lanseerauksesta, he osallistuivat itse peliin ja haastattelivat toimittajat ilman rajoja edustajia.

“Todella vaikuttava kokemus, kiinnostaa kyllä kuunnella tämä kirjakin.” – kuluttajapalaute

“Oli mieltä avartava peli ja supermielenkiintoinen sekä tärkeä aihio! Hyvin haastoi myös omaa mieltä ja aivoja, tykkäsin tosi paljon.“ – kuluttajapalaute

Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Vaikuttajat
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Brändiaktivoinnit toivat Suomen tunnetuimman karhun ihmisten joukkoon
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Lääkäriliiga vaikuttaa TikTokissa parhaimmillaan satoihin tuhansiin nuoriin
Tapahtumat
Battery on aina siellä missä tarvitaan energiaa
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Somerytinällä Tuskan kävijäennätykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Sinnikkäällä työllä Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi festivaaliksi
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Palvelut, Tapahtumat, Vaikuttajat
Lentävä lähtö juoksukauteen Sauconyn huippukengillä
Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajien somekanavien totaalinen haltuunotto teki Nelly.comista kerralla tunnetun