Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?

CLIENT

YEAR

SCOPE

Unity

2022–

Strateginen suunnittelu
Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat
Vaikuttajayhteistyöt
Sosiaalinen media


Mellakan suunnittelema Unity Talks nosti esiin uuden ajan majoitus- ja työskentelykeskuksen.

Uuden ajan majoitus- ja työskentelykeskus Unity avasi vuoden 2022 aikana ensimmäiset Suomen kohteensa Helsinkiin ja Tampereelle. Mellakka vastasi kummankin kohteen avajaisten kutsuprosessista, sisällöstä ja tuotannosta onnistuneesti.

Mellakka on tehnyt yhteistyön aikana Unitylle viestintää ja monenlaisia vaikuttajayhteistöitä sekä sosiaalisen median sisältösuunnittelua ja konsultointia.

Lisäksi Mellakka suunnitteli Unitylle B2B-yleisölle suunnitellun Unity Talks -tapahtumasarjan, jonka tarkoituksena oli järjestää kiinnostavia keskustelutilaisuuksia eri alojen ammattilaisille. Tapahtumien sisällöt käsittelivät muun muassa yrittäjyyttä, designia, osaajien houkuttelua ja pelialaa.

Highlights

  1. Sekä Helsingin että Tampereen avajaistapahtumat olivat onnistuneet. Mellakka vastasi tapahtumien asiasisällöstä, josta saimme paljon positiivista palautetta.
  2. Mellakan konseptoima Unity Talks -tapahtumasarja sai paljon kiitoksia osallistujilta. Onnistuimme houkuttelemaan Unityyn useita eri alojen osaajia, jotka saivat kiinnostavan asiasisällön lisäksi halutessaan tutustua Unityn tiloihin.
  3. Mellakan tiimi on onnistunut Unityn vaikuttajayhteistöiden suunnittelussa hyödyntämään ajankohtaisia aiheita ja tavoittamaan Unitylle tärkeää b2b-kohderyhmää kustannustehokkaasti.
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Somerytinällä Tuskan kävijäennätykseen
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Palvelut, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Valion kiertävä reseptikirja keräsi tarinoita ja nosti tunteita
Tapahtumat, Vaikuttajat
Kalevala Korun Ilmattaren häissä katse kiinnittyi uusiin vihkisormuksiin
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Vaikuttajat
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Tarinoiden voiman kunniaksi – Storytel Awards-gaala
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Kuinka tehdä Suomen tunnetuimmasta tuntemattomasta brändistä näkyvä? 
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Sinnikkäällä työllä Suomen suurimmaksi ja kauneimmaksi festivaaliksi
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
HSY:n Mullankumous kiinnitti katseet biojätteen kierrätyksen merkitykseen
Palvelut, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Vaalikampanja, josta erkkikin sai selvän
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Kaikkien aikojen myydyimmäksi suomalaiseksi elämäkerraksi yhdellä teolla
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!