Unity Talks – kuinka herättää B2B-kohderyhmän kiinnostus?

CLIENT

YEAR

SCOPE

Unity

2022–

Strateginen suunnittelu
Viestintä ja mediasuhteet
Tapahtumat
Vaikuttajayhteistyöt
Sosiaalinen media


Mellakan suunnittelema Unity Talks nosti esiin uuden ajan majoitus- ja työskentelykeskuksen.

Uuden ajan majoitus- ja työskentelykeskus Unity avasi vuoden 2022 aikana ensimmäiset Suomen kohteensa Helsinkiin ja Tampereelle. Mellakka vastasi kummankin kohteen avajaisten kutsuprosessista, sisällöstä ja tuotannosta onnistuneesti.

Mellakka on tehnyt yhteistyön aikana Unitylle viestintää ja monenlaisia vaikuttajayhteistöitä sekä sosiaalisen median sisältösuunnittelua ja konsultointia.

Lisäksi Mellakka suunnitteli Unitylle B2B-yleisölle suunnitellun Unity Talks -tapahtumasarjan, jonka tarkoituksena oli järjestää kiinnostavia keskustelutilaisuuksia eri alojen ammattilaisille. Tapahtumien sisällöt käsittelivät muun muassa yrittäjyyttä, designia, osaajien houkuttelua ja pelialaa.

Highlights

  1. Sekä Helsingin että Tampereen avajaistapahtumat olivat onnistuneet. Mellakka vastasi tapahtumien asiasisällöstä, josta saimme paljon positiivista palautetta.
  2. Mellakan konseptoima Unity Talks -tapahtumasarja sai paljon kiitoksia osallistujilta. Onnistuimme houkuttelemaan Unityyn useita eri alojen osaajia, jotka saivat kiinnostavan asiasisällön lisäksi halutessaan tutustua Unityn tiloihin.
  3. Mellakan tiimi on onnistunut Unityn vaikuttajayhteistöiden suunnittelussa hyödyntämään ajankohtaisia aiheita ja tavoittamaan Unitylle tärkeää b2b-kohderyhmää kustannustehokkaasti.
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Kasvilihakohu nosti Meeat Food Techin kertaheitolla tunnetuksi
Tapahtumat
Battery on aina siellä missä tarvitaan energiaa
Palvelut, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Vaalikampanja, josta erkkikin sai selvän
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Mujin lippulaivamyymälän avajaisia ja 1 000 ihmisen jonoa seurattiin suorissa lähetyksissä
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Vaikuttajat
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Selviytyisitkö sinä Storytel – Orwell 1984 -pakohuonepelistä?
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Rakkaus on sähköä – Vaasan Sähkö PR-toimenpiteillä toistamiseen TV-uutisiin
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Vaikuttajat
Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Vastuullisuusviestintä
Hävikkiruokakaupalle kasvua strategisella näkyvyyden kasvattamisella
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vuoden varainhankintateolla kerättiin yli miljoona nuorten kriisiavulle
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Kaikkien aikojen myydyimmäksi suomalaiseksi elämäkerraksi yhdellä teolla
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Vaikuttajat toivat Fjällrävenille miljoonien silmäparien näkyvyyden
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat
Vastavirtaan uiva Saimaan Tuore nousi suomalaisten kalabrändien ykköseksi