Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki

CLIENT

YEAR

SCOPE

Anni Ihamäki X Vichy

2021

Vaikuttajat, kuvausten konseptointi ja tuotanto, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto


Mellakka Managementin vaikuttaja Anni Ihamäki on toiminut kosmetiikkabrändi Vichyn brändilähettiläänä ja mainoskasvona vuodesta 2021. Alun perin puoleksi vuodeksi suunniteltua yhteistyötä jatkettiin loistavien tulosten ansiosta.

Anni Ihamäki teki yhteistyötä kosmetiikkabrändi Vichyn kanssa syksystä 2021 vuoden 2022 loppuun. Alun perin yhteistyön oli tarkoitus kestää puoli vuotta, mutta tulokset nähtyään asiakas halusi jatkaa yhteistyötä.

Vichyn tavoitteena oli lisätä brändin tunnettuutta ja sitouttaa ihmiset ostamaan heidän tuotteitaan. Brändilähettilääksi haluttiin luotettava koko kansan tyyppi, ja siihen tarkoitukseen Anni sopi erinomaisesti.

Annin ja Vichyn yhteistyö koostui monipuolisesta näkyvyydestä eri medioissa. Suurin osa Annin postauksista tavoitti noin 55 tuhatta silmäparia. Somesisällöissään Anni opasti seuraajiaan Vichyn tuotteiden käytössä ja toi esiin Vichyn apteekkikosmetiikan tehokkuutta. Yhteistyöjulkaisujen ohella Anni muun muassa haastatteli ihonhoidon asiantuntijoita Instagram-livelähetyksissä.

Annin voi myös nähdä Vichyn mainoskasvona esimerkiksi Yliopiston Apteekissa. Hän on myös kuratoinut Yliopiston Apteekin verkkokauppaan valikoiman omista Vichy-tuotesuosikeistaan.

Highlights

  1. Brändin monipuolinen näkyvyys eri medioissa lisääntyi
  2. Vaikuttajayhteistyön avulla kasvatettiin brändin tunnettuutta ja luotettavuutta
Strateginen suunnittelu, Tapahtumat, Vaikuttajat
Media ja vaikuttajat tuovat näkyvyyttä Sonoksen äänielämykselle
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat, Vaikuttajat
Kuinka tehdä Suomen tunnetuimmasta tuntemattomasta brändistä näkyvä? 
Konsultointi ja valmennus, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Kasvilihakohu nosti Meeat Food Techin kertaheitolla tunnetuksi
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Beyond Retrolle luotu Suomen valloitussuunnitelma toteutui ennätyksellisesti
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Lykon lanseeraus sai jopa ruotsalaiselta medialta kehut: ”Hyvä Suomi!” 
Tapahtumat
VR 160 vuotta – tapahtumilla katse kohti tulevaisuutta!
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Savonlinnan Oopperajuhlat – kuinka viedä lumo uudelle kohderyhmälle?
Tapahtumat, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Rautatieasemalle avattu Olivia sai miljoonan silmäparin avajaiset
Tapahtumat
Sinebrychoffin festarikiertueella on stadion-luokan bändin mittakaava
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu, Tapahtumat
Lux Helsinki – talven valopilkku kävijäennätyksiin some- ja medianäkyvyydellä
Strateginen suunnittelu, Vaikuttajat, Viestintä ja mediasuhteet
Vuosi hiljaisuutta – kampanja, joka hiljensi radiot
Konsultointi ja valmennus, Tapahtumat, Vaikuttajat
Roosa nauhan viesti esiin vaikuttajien kautta – ennätystulokset puhuvat puolestaan
Tapahtumat, Viestintä ja mediasuhteet
Kaikkien aikojen myydyimmäksi suomalaiseksi elämäkerraksi yhdellä teolla
Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Tapahtumat
Sosiaalisella medialla ennätyksiin Tuomaan markkinoilla
Palvelut, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto, Strateginen suunnittelu
Vaalikampanja, josta erkkikin sai selvän