Brändilähettilään avulla Vichystä luotettava merkki
CLIENT
YEAR
SCOPE
Anni Ihamäki X Vichy
2021
Vaikuttajat, kuvausten konseptointi ja tuotanto, Sosiaalinen media ja sisällöntuotanto
Mellakka Managementin vaikuttaja Anni Ihamäki on toiminut kosmetiikkabrändi Vichyn brändilähettiläänä ja mainoskasvona vuodesta 2021. Alun perin puoleksi vuodeksi suunniteltua yhteistyötä jatkettiin loistavien tulosten ansiosta.
Anni Ihamäki teki yhteistyötä kosmetiikkabrändi Vichyn kanssa syksystä 2021 vuoden 2022 loppuun. Alun perin yhteistyön oli tarkoitus kestää puoli vuotta, mutta tulokset nähtyään asiakas halusi jatkaa yhteistyötä.
Vichyn tavoitteena oli lisätä brändin tunnettuutta ja sitouttaa ihmiset ostamaan heidän tuotteitaan. Brändilähettilääksi haluttiin luotettava koko kansan tyyppi, ja siihen tarkoitukseen Anni sopi erinomaisesti.
Annin ja Vichyn yhteistyö koostui monipuolisesta näkyvyydestä eri medioissa. Suurin osa Annin postauksista tavoitti noin 55 tuhatta silmäparia. Somesisällöissään Anni opasti seuraajiaan Vichyn tuotteiden käytössä ja toi esiin Vichyn apteekkikosmetiikan tehokkuutta. Yhteistyöjulkaisujen ohella Anni muun muassa haastatteli ihonhoidon asiantuntijoita Instagram-livelähetyksissä.
Annin voi myös nähdä Vichyn mainoskasvona esimerkiksi Yliopiston Apteekissa. Hän on myös kuratoinut Yliopiston Apteekin verkkokauppaan valikoiman omista Vichy-tuotesuosikeistaan.
Highlights
- Brändin monipuolinen näkyvyys eri medioissa lisääntyi
- Vaikuttajayhteistyön avulla kasvatettiin brändin tunnettuutta ja luotettavuutta